FANDOM

Rayman2 2011-09-25 09-06-03-46

Buccaneer

Statek Więzienny (ang. Buccaneer) – największy statek więzienny Robo-piratów.

Historia

Gra Rayman 2 rozpoczyna się na statku więziennym. Do celi Raymana trafia GloboxRayman mówi przyjacielowi, że nie mają już szans. Wesoły Globox daje Raymanowi srebrnego luma. Razem uciekają ze statku, lecz zostają rozdzieleni. Rayman trafia to świetlistych lasów.

W czasie gry pojawiają się filmowe przerywniki, ukazujące Brzytwobrodego w jego prywatnej kajucie.

Pod koniec gry Rayman wdziera się na statek więzienny, ratuje niewol
Earyaeryarf

Fragment gry i statku

ników i pokonuje Brzytwobrodego.

Pokonany dowódca piratów uruchamia funkcję samozniszczenia. Ma nadzieję, że Rayman zginie w wybuchu. Tak się jednak nie stało.

Najważniejsze miejsca

Poziom

Przedostatnim poziomem gry Rayman 2 jest „Statek Więzienny”. Zaczyna się dwuetapowym zjazdem a potem latamy

na Latającej Muszli po statku.

Wersja PlayStation

Pierwsza faza została zmieniona, jednak druga faza tego poziomu zostaje taka sama jak w oryginale, sekcja z udziałem Robo-Pirata Ninja została wycięta, zamiast tego Rayman od razu ląduje na Latającym Pocisku, reszta  tego poziomu jest mocno zmodyfikowana, dodane są zupełnie nowe pomieszczenia. Także w porównaniu do innych wersji gry, ten poziom nie zawiera Lumsów ani Klatek.

Wersja PlayStation 2

Trzecia faza nie zawiera Robo-Pirata Ninja, zamiast niego jest dwóch Czerwonych Pomocników 800.

Czwarta Faza została znacznie zmodyfikowana graficznie, dużo szczegółów dodano do scenerii, zawiera lasery prądotwórcze, Zielonych Pomocników 800 i dużo różnego rodzaju urządzeń, mimo to nie ma to większego znaczenia na rozgrywkę.

W tej wersji Statek Więzienny jest jedynym poziomem, którego można osiągnąć tylko przez portal, i nie wiadomo dlaczego Rayman wracał się do Tęczowej Rzeki, zamiast od razu iść do Wroniego Gniazda.

Wersja Dreamcast

Poziom jest taki sam jak w oryginale, tylko że dodano dużo przerywników filmowych na końcu poziomu.